پلتفرم سینگولاریتی نت (SingularityNET) چیست؟ آشنایی با رمز ارز AGIX

ارز دیجیتال سینگولاریتی نت چیست

سینگولاریتی نت چیست؟ امروزه به واسطه هوش مصنوعی زندگی روزمره بسیاری از ما تحت تاثیر یک تحول بزرگ در تمامی حوزه ها خواهد بود، حوزه بلاکچین و ارز های دیجیتال علاوه بر اینکه از این تحول دور نیست بلکه یکی از پیشگامان و موتور های محرک اصلی آن است.

در زمان نگارش این مقاله کلمه هوش مصنوعی بیشتر از هر چیز دیگری بین علاقه مندان ارز های دیجیتال شنیده می شود و یکی از مهم ترین ارز های دیجیتال این حوزه ارز سینگولاریتی نت است، ما در این مقاله به طور جامع و کامل در رابطه با سینگولاریتی نت صحبت خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که توکن این رمز ارز، یعنی AGIX چیست و چه کاربردی دارد.

ارز دیجیتال سینگولاریتی نت چیست ؟

تعریف پلتفرم سینگولاریتی نت

ارز AGIX بر پایه اتریوم ساخته شده است و به عنوان یک رابط برای تبادل خدمات هوش مصنوعی در یک شبکه غیر متمرکز عمل میکند.

این پروژه قصد دارد یک بازار جهانی برای خدمات هوش مصنوعی ایجاد کند تا کاربران بتوانند به راحتی به محصولات و ابزار های هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند و توسعه‌دهندگان نیز بتوانند به طور عادلانه و شفاف از پروژه های خود سود ببرند و آن را در معرض فروش عموم قرار دهند.

به طور خلاصه شبکه سینگولاریتی نت یک پلتفرم خرید و فروش محصولات و ابزار های هوش مصنوعی است.

تاریخچه پیدایش پلتفرم سینگولاریتی نت و روند قیمت ارز دیجیتال AGIX

تاریخچه پلتفرم سینگولاریتی نت و تاریخچه توکن AGIX

ارز AGIX یا سینگولاریتی نت در سال ۲۰۱۷ توسط دکتر بن گورتزل (Ben Goertzel) و دکتر دیوید هنسون (David Hanson) اختراع شد. این پروژه با هدف ایجاد یک شبکه غیر متمرکز برای ارائه و درخواست خدمات هوش مصنوعی شروع به کار کرد.

روند قیمتی AGIX در سال‌های مختلف به شرح زیر است:

قیمت ارز دیجیتال AGIX سال ۲۰۱۷

ارز سینگولاریتی نت در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۷ با قیمت ۰.۱ دلار به بازار ارز دیجیتال وارد شد. در این سال، بالاترین قیمت سینگولاریتی نت ۰.۳۶ دلار و کمترین قیمت آن ۰.۰۹ دلار بود.

قیمت توکن سینگولاریتی نت در سال ۲۰۱۸

سینگولاریتی نت در این سال رشد قابل توجهی را تجربه کرد و به بالاترین قیمت خود در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۱۸ معادل ۱.۸۵ دلار رسید. 

اما پس از آن، با رکود بازار ارز دیجیتال، قیمت توکن سینگولاریتی نت نیز شروع به کاهش کرد و در پایان سال به ۰.۰۴ دلار رسید.

قیمت ارز agix در سال ۲۰۱۹

AGIX در این سال نوسانات متفاوتی را طی کرد و بین ۰.۰۳ دلار تا ۰.۱ دلار معامله شد. در پایان سال، قیمت آن AGIX ۰.۰۳ دلار بود.

قیمت توکن سینگولاریتی نت در سال ۲۰۲۰

AGIX در این سال با رشد بازار ارز دیجیتال، قدرت واقعی خود را نشان داد و بدین ترتیب قیمت آن به صورت تدریجی افزایش یافت. 

در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲0، AGIX به قیمت 0.08 دلار رسید که بالاترین قیمت ثبت شده این رمز ارز تا آن زمان بود، در پایان سال 2020، قیمت AGIX 0.06 دلارمعامله میشد.

قیمت ارز دیجیتال AGIX در سال 2021 

AGIX در این سال  تحت تاثیر حضور فعال خود در صحنه هوش مصنوعی و همکاری با پروژه‌های مختلف مثل Cardano و Ocean Protocol بود. 

همچنین، AGIX در تاريخ 28 می 2021 يک فورک هسته‌ای را انجام داد كه منجر به تغيير نام توكن از AGI به AGIX شد. در این سال، بالاترین قیمت ارز agix ثبت شده 0.44 دلار و كمترين قيمت آن 0.03 دلار بود.

فورک هسته‌ای در بازار ارزهای دیجیتال به تغییراتی گفته می‌شود که در پروتکل یا قوانین بلاک‌چین ارزهای دیجیتال اعمال می‌شود و ممکن است منجر به ایجاد نسخه‌های جدید از آن ارز شود.

قیمت توکن سینگولاریتی نت در سال 2022

روند قیمت AGIX در سال ۲۰۲۲ نوسانات زیادی داشته است و از حدود ۰.۰۶ دلار در اوایل سال تا بیش از ۰.۳ دلار در آخرین ماه رشد داشته است.

بنیانگذاران ارز سینگولاریتی نت چه کسانی هستن؟

بنیان گذاران پلتفرم سینگولاریتی نت و توکن AGIX

اختراع سینگولاریتی نت در واقع یک پروژه مشترک بین دکتر بن گورتزل (Ben Goertzel)  و دکتر دیوید هانسون (David Hanson) بود، هر دو مخترع دانشمند علوم کامپیوتر هستند و بیشتر در زمینه هوش مصنوعی و رباتیک فعالیت داشتند. 

دکتر گورتزل مدیر عامل و مدیر علمی این پروژه است که بیش از 200 اثر علمی در زمینه هوش مصنوعی منتشر کرده است. 

دکتر هانسون مدیر عامل شرکت هانسون رباتیک است که ربات های انسان نما با قابلیت های پیشرفته ای مانند سوفیا را طراحی کرده است.

سینگولاریتی نت یک پلتفرم باز و غیرمتمرکز برای خلق، توزیع و مصرف خدمات هوش مصنوعی است. این پلتفرم از توکن AGIX به عنوان واحد پول استفاده می کند، کاربران می توانند با خرید و فروش توکن های AGIX به خدمات هوش مصنوعی دسترسی پیدا کنند.

سینگولاریتی نت چگونه کار میکند؟

نحوه عملکرد توکن AGIX و پلتفرم سینگولاریتی نت.

سینگولاریتی نت یک شبکه غیر متمرکز برای ایجاد خدمات هوش مصنوعی است که بر روی بلاکچین اتریوم کار میکند. 

شبکه سینگولاریتی نت به توسعه‌ دهندگان اجازه می‌دهد که الگوریتم‌های هوش مصنوعی خود را منتشر کرده و از آن‌ها درآمد کسب کنند، در واقع سینگولاریتی نت به کاربران اجازه می‌دهد که به این الگوریتم‌ها دسترسی پیدا کنند و از آن‌ها استفاده کنند.

به زبان ساده تر پلتفرم سینگولاریتی نت به کمک توکن خود یعنی AGIX به کاربران اجازه می‌دهد به طیف گسترده‌ای از خدمات هوش مصنوعی دسترسی پیدا کنند. 

شبکه سینگولاریتی نت هنوز در حال توسعه است، اما این پتانسیل را دارد که انقلابی در روش های استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کند.

چند نمونه ساده از نحوه استفاده از سینگولاریتی نت:

 ۱- یک شرکت آی تی می‌تواند از پلتفرم سینگولاریتی نت برای خرید ابزار های هوش مصنوعی برای توسعه یک کمپین بازاریابی استفاده کند و با استفاده از این ابزار ها مشتریان بالقوه خود را جذب کند.

۲- یک پزشک می‌تواند از پلتفرم سینگولاریتی نت برای خرید ابزار های تشخیص بیماری با استفاده از تصویربرداری پزشکی مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کند.

  ۳- یک شرکت هواپیمایی می تواند برای کاهش سوانح هوایی سفارش طراحی و تولید یک برنامه هوش مصنوعی را در پلتفرم سینگولاریتی نت ثبت کند.

اینها فقط چند نمونه از نحوه استفاده از سینگولاریتی نت هستند. این شبکه پتانسیل این را دارد که در زمینه‌های مختلف هوش مصنوعی استفاده شود، تنها چیزی که این پلتفرم را محدود میکند قوه تخیل کاربران برای بهره بردای از آن است.

معرفی ارزهای هوش مصنوعی و تفاوت آن با سینگولاریتی نت (AGIX)

مهمترین ارزهای هوش مصنوعی

برخی از مهمترین ارزهای هوش مصنوعی عبارتند از:

ارز هوش مصنوعی (OCEAN)

 یک پلتفرم که شرایط لازم برای ارتباط بین ارائه‌دهندگان و مصرف‌کنندگان داده را برقرار می‌کند و روش های اشتراک‌گذاری و کسب درآمد از داده به صورت امن و غیرمتمرکز را امکان‌پذیر می‌کند. 

همچنین اوشن پروتکل به کاربران اجازه می‌دهد بازارهای داده و دسترسی به خدمات هوش مصنوعی را ایجاد کنند.

ارز هوش مصنوعی (FET)

 یک پلتفرم که از بلاکچین و هوش مصنوعی برای فعال‌سازی عوامل اقتصادی خودمختار (AEAs) استفاده می‌کند 

FET می‌توانند وظایف مختلفی مانند جمع‌آوری، تحلیل و تحویل داده را انجام دهند. همچنین تشکیل شبکه‌های یادگیری جمعی و قراردادهای هوشمند را تسهیل می‌کند.

ارز هوش مصنوعی (DBC) 

DBC یک پلتفرم هوش مصنوعی است که قدرت محاسباتی کم‌هزینه و خصوصی برای برنامه‌های هوش مصنوعی فراهم می‌کند. 

ارز DBC استخراج‌کنندگان را تشویق می‌کند تا منابع بلا استفاده GPU و CPU خود را با توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی به اشتراک بگذارند.

تفاوت ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی در کاربردها، ویژگی‌ها و فناوری‌های آن‌ها است. برای مثال، پروتکل اوشن بر روی اشتراک‌گذاری و کسب درآمد از داده ها تمرکز دارد، در حالی که سینگولاریتی نت بر روی ایجاد و تبادل خدمات هوش مصنوعی تمرکز دارد. 

ارز DBC قدرت محاسباتی برای برنامه‌های هوش مصنوعی را فراهم می‌کند، در حالی که سایر پلتفرم‌ها شبکه‌هایی را برای توسعه یا استقرار هوش مصنوعی فراهم می‌کنند.

ویژگی های اصلی ارز سینگولاریتی نت

بررسی ویژگی های اصلی ارز سینگولاریتی نت AGIX

رمز ارز AGIX یک توکن مبتنی بر شبکه اتریوم است که توسط پلتفرم سینگولاریتی نت برای مدیریت معاملات در یک جامعه غیرمتمرکز استفاده می شود.

در این بخش 10 ویژگی اصلی سینگولاریتی نت را با هم بررسی می کنیم.

  1. AGIX یک توکن پیشرفته است است که برای مدیریت معاملات و مدیریت جامعه غیرمتمرکز در پلتفرم سینگولاریتی نت استفاده می شود.
  1. ارز سینگولاریتی نت به عنوان واحد پرداخت برای خدمات هوش مصنوعی ای که معمولا بازار سینگولاریتی نت ارائه می شوند، عمل می کند.
  1. AGIX به توسعه دهندگان هوش مصنوعی اجازه می دهد که ابزارهای خود را در بازار سینگولاریتی نت منتشر کرده و از این طریق درآمد زایی کنند.
  1. ارز agix به کاربران اجازه می دهد که خدمات هوش مصنوعی را بررسی و خریداری کنند و یا درخواست خدمات جدید را از طریق پورتال (RFAI) ارسال کنند.
  1. AGIX به توسعه دهندگان هوش مصنوعی اجازه می دهد که درخواست های RFAI را پاسخ دهند و از این طریق توکن های ارز سینگولاریتی را به عنوان پاداش دریافت کنند.
  1. AGIX به صورت غیر متمرکز تولید می شود و در حال حاضر تعداد کل توکن های آن 1.2 میلیارد توکن است.
  1. ارز سینگولاریتی نت قابل تبادل با سایر رمز ارزها و ارز های فیات همچون دلار است و در چندین صرافی بلاکچین نیز قابل دسترسی است.
  1. AGIX قابل نگهداری در کیف پول های بلاکچینی است که از استاندارد ERC-20 پشتیبانی می کنند.
  1. ارز سینگولاریتی نت به صاحبان خود حق رأی در تصمیمات استراتژیک سینگولاریتی نت را می دهد، این رای گیری ها شامل موارد مختلفی می شوند، از جمله تغییر پروتکل، تخصیص منابع و همکاری با سایر پروژه ها.
  1. ارز سینگولاریتی نت به عنوان یک پل بین سایر پروژه های هوش مصنوعی و بلاکچین عمل می کند و امکان تعامل و همکاری بین آن ها را فراهم می کند.

مزایا و معایب ارز سینگولاریتی نت

بررسی مزایا و معایب ارز سینگولاریتی نت (AGIX)

ارز سینگولاریتی نت همچون سایر رمز ارز ها علاوه بر مزایای منحصر به فرد خود، معایبی هم دارد. در این بخش از مقاله مهم ترین مزایا و معایب توکن AGIX را با هم بررسی می کنیم.

مزایای ارز سینگولاریتی نت

  1. ارز سینگولاریتی نت یک پلتفرم بلاکچین است که به توسعه دهنده های هوش مصنوعی اجازه می دهد به راحتی خدمات هوش مصنوعی را اشتراک گذاری کنند و از آن درآمدزایی کند.
  1. ارز AGIX یک بازار جهانی هوش مصنوعی را فراهم می کند که کاربران می توانند خدمات هوش مصنوعی مختلف را بررسی و خریداری کنند.
  1. ارز AGIX به صورت غیر متمرکز تولید و مدیریت می شود و صاحبان آن حق رأی در تصمیمات استراتژیک پلتفرم را دارند.
  1. ارز سینگولاریتی نت توسط یک تیم قوی از دانشمندان با تجربه در حوزه هوش مصنوعی و بلاکچین مدیریت میشود و با پروژه های بزرگ هوش مصنوعی مانند صوفيا و OpenCog همکاری میکند.

معایب ارز سینگولاریتی نت

  1. ارز سینگولاریتی نت (AGIX) هنوز در مراحل توسعه و آزمایش است و ممکن است با مشکلات فنی، امنیتی و قانونی روبرو شود.
  1. این رمز ارز رقابت شدیدی با سایر پروژه های هوش مصنوعی بلاکچین دارد و هر کدام از این پروژه ها ممکن است برتری بیشتری در بازار داشته باشند.
  1. ارز سینگولاریتی نت (AGIX) به واسطه وابستگی به توسعه دهندگان و کاربران خارجی برای ارائه و درخواست خدمات هوش مصنوعی روی شبکه، ممکن است در مواردی نامنظم و ناپایدار باشد.
  1. این رمز ارز به عنوان یک پروژه پیشرو در زمینه هوش مصنوعی، احتمالا با چالش های اخلاقی، فلسفی و اجتماعی توسط جوامع و دولت ها روبرو شود.
  1. همچون سایر رمز ارزها، ارز سینگولاریتی نت ممکن است تحت تاثیر نوسانات قیمت بازار، حملات هکری، تحریم های قانونی باشد.

آینده ارزدیجیتال سینگولاریتی نت

آینده توکن AGIX و آینده پلتفرم سینگولاریتی نت

آینده ارزدیجیتال سینگولاریتی نت وابسته به چند عامل مهم و حیاتی است، از جمله : 

  • توسعه و پیشرفت تکنولوژی هوش مصنوعی و هوش عمومی پیشرفته در جوامع
  • گسترش بازار و شبکه هوش مصنوعی غیرمتمرکز
  • حمایت و مشارکت جامعه و سرمایه گذاران این رمز ارز
  • حل چالش های فنی، امنیتی و قانونی توسط تیم سینگولاریتی نت
  • موفقیت در رقابت با سایر پروژه های هوش مصنوعی 

با توجه به این عوامل، می توان گفت که ارزدیجیتال سینگولاریتی نت پتانسیل بالایی برای رشد و تاثیرگذاری در زمینه هوش مصنوعی دارد. این پروژه با هدف ایجاد یک پلتفرم باز برای خدمات هوش مصنوعی شروع به کار کرده است است و با تمرکز بر توسعه هوش عمومی پیشرفته، قصد دارد نقش مهمی در رقابت با شرکت های بزرگ و محدود کننده هوش مصنوعی هم چون Open AI داشته باشد.

البته، این پروژه نیز بدون چالش نیست و باید با مسائل مختلفی مانند نوسان قیمت ها، حملات هکری، تحریم های قانونی، عدم قطعیت نظام مالی، رقابت شدید با سایر پروژه ها و چالش های اخلاقی، فلسفی و اجتماعی ناشی از رشد هوش مصنوعی روبرو شود.

با این حال، با توجه به تلاش و تعهد تیم سینگولاریتی نت، حمایت جامعه فعال این رمز ارز، پروژه های فرعی و spin-off آن، استفاده از زیرساخت های قدرتمند بلاکچین مانند کاردانو و اتریوم و راهبردهای مناسب برای حل چالش ها، می توان به آینده روشن و مثبت این پروژه امید داشت.

عوامل بنیادی موثر بر روند قیمت سینگولاریتی 

سینگولاریتی نت یک پروژه بلاکچین است که با هدف ایجاد یک پلتفرم متن باز و غیرمتمرکز برای هوش مصنوعی شروع به کار کرده است. 

سینگولاریتی نت از توکن AGIX به عنوان واحد پرداخت و حوزه‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کند. برخی از عوامل بنیادی موثر بر تحلیل ارز AGIX عبارتند از:

  • پیشرفت‌های تکنولوژی در زمینه هوش مصنوعی و بلاکچین که در نهایت به افزایش تقاضا و اعتماد به سینگولاریتی نت منجر می شود.
  • افزایش رقابت در بازار هوش مصنوعی و بلاکچین که می‌تواند به افزایش توجه و جذب کاربران و توسعه‌دهندگان به سینگولاریتی نت کمک کند.
  • تغییرات اقتصادی و سیاسی در سطح جهانی و منطقه‌ای که می‌تواند به تغییرات در تقاضا و عرضه سینگولاریتی نت منجر شود و بر نرخ تبادل آن با سایر ارزهای دیجیتال یا فیات تاثیر گذار باشد.
  • رویدادهای خاص مانند اخبار، گزارشات، همکاری‌ها، پروژه‌ها، حملات هکری، قراردادها، قوانین و مقررات کشورها که ممکن است بر روحیه خریداران وهمچینین انتظارات بازار نسبت به سینگولاریتی نت تأثیر بگذارد.

لطفاً توجه داشته باشید که این موارد فقط چند عامل از مجموع عوامل احتمالی است که بر روند قیمت سینگولاریتی نت تأثیر دارند. 

عوامل تکنیکال موثر بر روند قیمت سینگولاریتی نت

عوامل تکنیکال موثر بر روند قیمتی توکن AGIX

عوامل تکنیکال موثر بر روند قیمت سینگولاریتی نت شامل نمودارها، الگوها، شاخص‌ها و ابزارهای تحلیلی است که توسط معامله‌گران برای پیش‌بینی رفتار قیمت در بازار استفاده می‌شود. برخی از عوامل تکنیکال معروف و تاثیر گذار در روند قیمت توکن سینگولاریتی نت عبارتند از:

  • خطوط روند: خطوطی که با وصل کردن نقاط حمایت یا مقاومت در نمودار قیمت رسم می‌شوند و جهت حرکت قیمت را نشان می‌دهند.
  • الگوهای شمعدانی: الگوهایی که با استفاده از شکل ها و رنگ ها، نشان‌دهنده حالات بازار مثل گردش، ادامه، تغییر جهت یا انعکاس هستند.
  • شاخص‌های تکنیکال: مقادیر عددی که با استفاده از فرمول‌های ریاضی بر روی داده‌های قیمت و حجم محاسبه می‌شوند و نشان‌دهنده شرایط بازار مثل قدرت، جهت، سرعت، نسبت خرید و فروش، اضافه خرید یا فروش و غیره هستند. 
  • برخی از شاخص‌های تکنیکال معروف عبارتند از: RSI، MACD، Bollinger Bands، Stochastic و Moving Averages.

وب سرویس (API) های سینگولاریتی نت

وب سرویس (API) های سینگولاریتی نت ابزار قدرتمندی هستند که به توسعه دهندگان اجازه می دهند تا به تمام قابلیت های شبکه سینگولاریتی نت دسترسی داشته باشند.

در اینجا برخی از مزایای استفاده از API های سینگولاریتی نت را با هم بررسی میکنیم:

  • دسترسی به طیف گسترده ای از خدمات هوش مصنوعی
  • امکان درخواست خدمات هوش مصنوعی 
  • امکان نظارت بر عملکرد خدمات هوش مصنوعی
  • امکان پرداخت خدمات هوش مصنوعی با توکن های AGIX
  • امکان دریافت به روز رسانی خدمات هوش مصنوعی

وب سرویس های سینگولاریتی نت یک ابزار قدرتمند است که می تواند برای سرعت بخشیدن به توسعه برنامه های کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده شود. 

چند نمونه از نحوه استفاده از API های سینگولاریتی نت : 

  • یک توسعه دهنده و برنامه نویس می تواند از API های سینگولاریتی نت برای ساخت یک ربات چت برای پاسخگویی به سوالات مشتریان، استفاده کند.
  • یک توسعه دهنده می تواند از API های سینگولاریتی نت برای ساخت موتور های جستجوگر محصول که از هوش مصنوعی برای ارائه نتایج جستجو بهره می برند، استفاده کند.
  • یک توسعه دهنده می تواند از وب سرویس های سینگولاریتی نت برای ایجاد یک سیستم تشخیص تقلب برای مراکز دانشگاهی استفاده کند.


محصولات پلتفرم سینگولاریتی نت

تصویری از ربات انسان نمای سوفیا از محصولات پلتفرم سینگولاریتی

پلتفرم سینگولاریتی نت محصولات و خدمات متنوعی را در حوزه هوش مصنوعی و بلاکچین ارائه می دهد، در این مقاله مهمترین محصولات پلتفرم سینگولاریتی نت را باهم بررسی میکنیم : 

بازار هوش مصنوعی:

یک بازار غیرمتمرکز برای خرید و فروش خدمات هوش مصنوعی با استفاده از توکن AGIX. در این بازار کاربران می توانند از بین صدها خدمات هوش مصنوعی در زمینه های مختلف مانند تشخیص تصویر، ترجمه، تحلیل داده و غیره انتخاب برنامه هوش مصنوعی مورد نظر خود را خریداری کنند و با توسعه دهندگان آنها به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند.

AI Publisher

یک ابزار برای توسعه دهندگان هوش مصنوعی که می خواهند خدمات خود را در بازار هوش مصنوعی منتشر کنند. AI Publisher به توسعه دهندگان کمک می کند تا خدمات هوش مصنوعی خود را به راحتی قیمت گذاری کرده و برای فروش در اختیار عموم قرار دهند.

AI DSL

یک زبان تخصصی برای ساخت و اجرای برنامه های هوش مصنوعی در شبکه سینگولاریتی نت است. AI DSL به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا با استفاده از چارچوب های هوش مصنوعی پایین ترین سطح، برنامه های پیچیده و قابل اجرا را با استفاده از خدمات هوش مصنوعی موجود در بازار هوش مصنوعی بسازند.

AI DAO

یک سازمان غیر متمرکز برای مدیریت شبکه سینگولاریتی نت است. در واقع AI DAO به کاربران شبکه اجازه می دهد تا در تصمیم گیری های مربوط به جهت گیری استراتژیک، تخصیص منابع و پاداش های شبکه شرکت کنند. 

OpenCog

یک پروژه منبع باز برای ساخت هوش مصنوعی عمومی (AGI) است که با شبکه سینگولاریتی نت همکاری دارد. OpenCog چارچوب و الگوریتم های پایه را برای ساخت AGI فراهم می کند و از شبکه سینگولاریتی نت برای دسترسی به خدمات هوش مصنوعی لازم استفاده می کند.

پیش بینی آینده توکن AGIX

پیش بینی آینده توکن AGIX از نظر وب سایت های مشهور حوزه ارز های دیجیتال

برای پیش بینی قیمت توکن سینگولاریتی نت باید عوامل مختلفی همچون عوامل فاندامنتال و تکنیکال به صورت دقیق بررسی شوند، همچنین اخبار و روند های کلی بازار کریپتو نیز یکی از عوامل تاثیر گذار در روند قیمی توکن AGIX  است. 

برخی از منابع معتبری که پیش بینی توکن سینگولاریتی نت را بر اساس روش های مختلف مانند تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادین، روند تاریخی و نظرات کارشناسان ارائه می دهند عبارتند از:

آینده ارز agix از نظر وب سایت Bitnation           

این مجموعه با استفاده از ترکیب داده های تاریخی، تحلیل روند و یادگیری ماشین(هوش مصنوعی)، قیمت آینده AGIX را پیش بینی می کند. 

براساس پیش بینی این مجموعه، AGIX تا سال 2023 به حداکثر قیمت 0.567582 دلار، تا سال 2025 به حداکثر قیمت 1.0981 دلار و تا سال 2030 به حداکثر قیمت 2.1189 دلار خواهد رسید.

آینده ارز agix از نظر وب سایت MarketBeat          

این مجموعه پیش بینی قیمت AGIX را بر اساس شاخص های تکنیکال مانند میانگین های متحرک، شاخص نسبت قدرت و تحلیل احساسات ارائه می دهد. 

براساس پیش بینی آنها، AGIX تا 27 مه 2023 به قیمت 0.268694 دلار خواهد رسید که 0.52 درصد افزایش نسبت به قیمت فعلی 0.267517 دلار (در 22 مه 2023) است. 

آینده ارز agix از نظر وب سایت CoinCodex          

CoinCodex نیز پیش بینی قیمت AGIX را بر اساس تحلیل تکنیکال و با استفاده از شاخص های مختلف مانند خطوط روند، سطوح حمایت و مقاومت، بازگشت فبوناچچ و نوسانگرها ارائه میدهد. 

براساس پيش بينی آنها، AGIX تا 30 می 2023 به قيمت 0.260919 دلار خواهد رسيد كه 1.46 درصد افزایش نسبت به قيمت فعلی 0.257331 دلار (در 22 مي 2023) است. شاخص ترس و حرص برای AGIX 51 (خنثی) است.


بهترین کیف پول های ارز سینگولاریتی نت

ارز AGIX یک پلتفرم غیر متمرکز است که به هر کس اجازه می دهد خدمات هوش مصنوعی خود را با عموم مردم اشتراک گذاری کرد و از طریق آن سودآوری کند. 

توکن بومی این پلتفرم AGI است که یک توکن ERC20 است که بر روی بلاکچین اتریوم کار میکند. این به این معناست که شما می توانید ارز AGIX را در هر کیف پولی که اتریوم و توکن های ERC20 را پشتیبانی می کند ذخیره کنید.

برخی از بهترین کیف پول ها برای ذخیره ارز AGIX عبارتند از:

کیف پول صرافی زرین دکس

اگر به دنبال یک انتخاب کاملا مطمئن و ایمن هستید، بدون شک کیف پول امن ترین و معتبرترین صرافی ارز دیجیتال ایران یعنی صرافی زرین دکس یکی از بهترین انتخاب های شما است.

به واسطه پنل کاملا راحت و کاربردی این صرافی استفاده از کیف پول صرافی زرین دکس بسیار ساده می باشد و فقط با چند کلیک می تواند رمز ارز سینگولاریتی نت را با کمترین کارمزد تهیه کنید و در کیف پول مطمئن زرین دکس ذخیره کنید.

کیف پول های سخت افزاری

معرفی بهترین کیف پول های سخت افزاری برای ارز دیجیتال سینگولاریتی نت

این کیف پول ها دستگاه های فیزیکی هستند که رمز های خصوصی شما را به صورت آفلاین ذخیره می کنند و بالاترین سطح امنیت را فراهم می کنند.

بهترین کیف پول های فیزیکی Ledger Nano S و Trezor One هستند. هر دو کیف پول از ارز AGIX و سایر توکن های ERC20 پشتیبانی می کنند. 

برای استفاده از یک کیف پول سخت افزاری، شما باید آن را به کامپیوتر، لپ تاپ یا تلفن همراه خود از طریق USB یا بلوتوث وصل کنید.

کیف پول نرم افزاری Trust Wallet 

تراست ولت یک کیف پول موبایلی است که به طور رسمی توسط Binance پشتیبانی می شود و ببین معامله گران و سرمایه گذاران بازار ارز های دیجیتال بسیار محبوب است. 

این کیف پول از ارز AGIX و بیش از 300 رمز ارز دیگر، از جمله توکن های ERC20 و BEP2 را پشتیبانی می کند. شما همچنین می توانید با استفاده از Trust Wallet به برنامه های غیر متمرکز (dApps) دسترسی پیدا کنید و توکن های خود را درون برنامه جابجا کنید. 

بازی های مبتنی بر شبکه سینگولاریتی نت

در حال حاضر هیچ نسخه ی نمایشی بازی در دسترس نیست که از شبکه سینگولاریتی نت استفاده کند. با این حال، تعدادی پروژه نیز وجود دارد که در حال توسعه بازی هایی هستند که از این شبکه استفاده می کنند، یکی از این پروژه ها Arcade است. 

Arcade پلتفرمی است که به کاربران این امکان را می دهد تا بازی های مختلفی را انجام دهند که توسط هوش مصنوعی طراحی و ساخته شده اند.

Arcade هنوز در حال توسعه است، اما انتظار می رود در آینده نزدیک راه اندازی شود. بدون شک وقتی این شبکه راه اندازی شود صنعت بازی سازی پیش از هر زمان دیگری دچار تحول خواهد شد.

پلتفرم محاسباتی سینگولاریتی نت

بررسی پلتفرم محاسباتی سینگولاریتی نت

پلتفرم محاسباتی سینگولاریتی نت یک شبکه غیر متمرکز از کامپیوترهایی است که برای اجرای خدمات هوش مصنوعی استفاده می شود. 

این پلتفرم مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و از قراردادهای هوشمند برای اطمینان از اجرای خدمات هوش مصنوعی با روش های امن و شفاف استفاده می کند.

پلتفرم محاسباتی سینگولاریتی نت مزایای زیادی نسبت به پلتفرم‌های سنتی متمرکز بر هوش مصنوعی دارد. مهم ترین مزیت این پلتفرم این است که غیرمتمرکز است، به این معنی که تحت کنترل هیچ نهادی نیست و این باعث می شود که پلتفرم محاسباتی سینگولاریتی نت در برابر سانسور ایمن باشد. 

این پلتفرم یک پلتفرم منبع باز است، به این معنی که هر کسی می تواند در توسعه آن مشارکت داشته باشد. این ویژگی باعث می شود تا این پلتفرم نوآورانه تر و سازگارتر با پیشرفت های جدید هوش مصنوعی باشد.

پلتفرم محاسباتی سینگولاریتی نت مقیاس پذیر است، به این معنی که به راحتی می توان آن را برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای خدمات هوش مصنوعی گسترش داد.

در واقع پلتفرم محاسباتی سینگولاریتی نت ابزار قدرتمندی است که می تواند برای سرعت بخشیدن به توسعه و پذیرش هوش مصنوعی در جوامع استفاده شود. 

این پلتفرم در حال حاضر توسط تعدادی از شرکت ها و سازمان ها برای توسعه برنامه های کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می شود. 

همانطور که این پلتفرم به توسعه خود ادامه میدهد، احتمالاً نقش مهمی در آینده هوش مصنوعی ایفا خواهد کرد.

در اینجا برخی از مزایای استفاده از پلتفرم محاسباتی سینگولاریتی نت آورده شده است:

  • سینگولاریتی نت کاملا غیر متمرکز و امن است
  • این پلتفرم منبع باز و نوآورانه است
  • در برابر سایر رقبا این پلتفرم مقیاس پذیری و سازگاری بیشتری دارد

اگر شما هم به دنبال یک پلتفرم امن، منبع باز و مقیاس پذیر برای اجرای خدمات هوش مصنوعی هستید، پلتفرم محاسباتی سینگولاریتی نت به احتمال زیاد یکی از بهترین انتخاب های شما است.

سرمایه گذاری در پلتفرم سینگولاریتی نت، ریسک های و عواملی که باید در نظر بگیرید

بررسی عوامل موثر در سرمایه گذاری بر روی توکن AGIX

به طور کلی توکن AGIX یک دارایی پر ریسک است و در نقطه برابر احتمالا سود آوری زیادی هم داشته باشد. این پروژه هنوز در مراحل اولیه توسعه است و هیچ تضمینی برای موفقیت آن وجود ندارد. با این حال، اگر تیم سینگولاریتی نت موفق عمل کند، این پلتفرم می توانند تاثیر زیادی بر آینده هوش مصنوعی داشته باشند.

در اینجا برخی از عواملی که باید در هنگام سرمایه گذاری در ارز AGIX در نظر بگیرید آورده شده است:

  • تیم سینگولاریتی نت در جامعه هوش مصنوعی با تجربه و مورد احترام توسعه دهنده های این جامعه است.
  • این پروژه چشم انداز و نقشه راه روشنی دارد.
  • در حال حاضر بازار خدمات هوش مصنوعی به سرعت در حال رشد است و سینگولاریتی نت یکی از بازیگران اصلی این حوزه است.

در اینجا برخی از ریسک هایی که باید در هنگام سرمایه گذاری در ارز AGIX در نظر بگیرید آورده شده است:

  • این پروژه هنوز در مراحل اولیه توسعه است و هیچ تضمینی برای موفقیت وجود آن ندارد.
  • بازار خدمات هوش مصنوعی هنوز در مراحل اولیه توسعه است و هیچ تضمینی برای وجود تقاضا برای توکن های AGIX وجود ندارد.

به طور خلاصه

در این مقاله، با پروتکل سینگولاریتی نت و رمز ارز AGIX آشنا شدیم. ما دیدیم که چگونه این پروژه قصد دارد با استفاده از تکنولوژی بلاکچین و هوش مصنوعی، یک شبکه غیر متمرکز و متن باز برای ارائه خدمات هوش مصنوعی (AI) به توسعه‌دهندگان و کاربران فراهم کند. 

شما به راحتی و فقط با چند کلیک می توانید از امن ترین و معتبرترین صرافی ارز دیجیتال ایران، یعنی صرافی زرین دکس ارز ديجيتال agix و بیش از صد رمز ارز جذاب دیگر را خریداری کنید و در کیف پول مطمئن زرین دکس نگهداری کنید.

هادی محمدیمشاهده نوشته ها

Avatar for هادی محمدی

به دنیای من خوش اومدید، من اینجا درباره بلاکچین، هوش مصنوعی و آینده تکنولوژی می نویسم، و سعی میکنم کنجکاوی های شمارو راجب این مسائل بیشتر کنم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *