پیش‌بینی قیمت اتریوم پس از ادغام

قیمت اتریوم پس از مرج

قیمت اتریوم پس از مرج


به گزارش Coinpedia اگر قیمت اتریوم همان روند صعودی که اواسط سال ۲۰۲۱ شروع کرده بود را ادامه دهد، می‌تواند سال ۲۰۲۲ را بین ۶۵۰۰ تا ۷۵۰۰ دلار به پایان برساند.

پیش‌بینی قیمت اتریوم بعد از ادغام

یکی از پرسش‌هایی که بسیاری از سرمایه‌گذاران با آن مواجه می‌شوند این است که آیا ادغام اتریوم قیمت آن را افزایش می‌دهد؟ در جواب باید بگوییم خیر، ‌بنیاد اتریوم بارها از طریق وب‌سایت رسمی و کانال‌های ارتباطی خود توضیح داده است که ادغام آتی شبکه اصلی اتریوم و زنجیره بیکن هیچ تاثیر مستقیمی بر قیمت توکن اتر که ارز دیجیتال بومی شبکه بلاک چین اتریوم است، نخواهد داشت.

سال ۲۰۲۲ یک رکود نزولی در بازار کریپتوکارنسی‌ها به همراه داشت و به وضوح نشان داد که افزایش قیمت اتریوم تنها به یک عامل خاص مانند بروزرسانی شبکه وابسته نیست. بلکه احساسات بازار هم می‌تواند نقش به‌سزایی در این افزایش قیمت اتریوم داشته باشد.

ارتباط ادغام با قیمت اتریوم

ادغام اتریوم و انتقال آن از شبکه بلاکچین اثبات کار (PoW) به شبکه اثبات سهام (PoS)، یکی از مهم‌ترین رویدادهای پیش رو در دنیای کریپتو است. بنیاد اتریوم بارها تاریخ مرج اتریوم را اعلام کرد و سپس آن را به تعویق انداخت. ۱۲ آگوست ۲۰۲۲ بود که ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، در توییتر خود اعلام کرد که ادغام یا همان مرج اتریوم پانزده سپتامبر ۲۰۲۲ (تقریبا ۲۴ شهریور ۱۴۰۱) نهایی خواهد شد.  در نهایت، این رویداد مهم در سپتامبر 2022 به وقوع پیوست.

آیا قیمت اتریوم کلاسیک رشد می‌کند؟

فعالیت‌های تیم توسعه پس از معرفی اتریوم کلاسیک نشان می‌دهد که این رمزارز در راه رسیدن به موفقیت‌های بزرگ است. تحلیل‌گران نسبت به افزایش قیمت اتریوم در آینده امیدوار هستند و از نظر آن‌ها سرمایه‌گذاری روی ETC سودآور خواهد بود.

فورک (Fork) چیست؟

فورک به آپدیت و به‌روزرسانی در پروتکل شبکه (یعنی نرم‌افزار متن بازی که بلاک چین روی آن در حال اجراست) اطلاق می‌شود. دو نوع فورک داریم: هارد فورک (Hard Fork) و سافت فورک (Soft Fork).

سافت فورک یک آپگرید جزئی در نرم‌افزار شبکه است و غالبا برای کاربران تفاوت آنچنانی ایجاد نمی‌کند. اما هارد فورک یک به‌روزرسانی بزرگ در شبکه است که به آپدیت نرم‌افزار کاربران یا ماینرها به آخرین نسخه جهت ادامه ماینینگ نیاز دارد. در صورتی که توسعه‌دهندگان از مسیر حرکت شبکه بلاک چینی رضایت نداشته باشند، می‌توانند زنجیره را هارد فورک کرده و کوین جدیدی ایجاد کنند. از سال 2009 تا کنون، بیت کوین شاهد 400 هاردفورک بوده است. بیت کوین کش (BCH)، بیت کوین اس وی (BSV) و دش (DASH) از جمله فورک‌های بیشتر شناخته‌شده بیت کوین هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *